Sunday, March 6, 2016

ATC Grande Amore

Hello,

I´d like to present you first ATC cards I have made. I wanted to connect with scrapbooking Slovak community and this ATC swap was a great chance I couldn´t miss.

The topic was Grande Amore ♥

***
Prajem vám všetkým krásny deň, 

den by som vám chcela ukázať ATC kartičky, ktoré som vyrobila pre výmenu na scrapper.sk
Tieto výmeny sú úžasným spôsobom ako sa spoznať s nadšenými tvorivými ľuďmi a ja sa jednoducho musela zapojiť.
Témou tejto výmeny bola Grande Amore ♥




I have created 3 cards and I was lucky winner of this challenge.

***

Celkovo som vytvorila 3 kartičky v sérii a stala som sa jednou z víťaziek. 
Všetky projekty si môžete pozrieť na tomto odkaze.


I was very pleased that my project was appreciated plus I have wonderfull cards in my collection from my new crafty friends.

***


Veľmi sa teším, že môj projekt sa páčil a bol aj ocenený. 
Zároveň mi do zbierky pribudli nádherné kúsky.


Wishing you an amazing day.

Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa

No comments:

Post a Comment