Monday, April 6, 2015

Easter Cards



Hello everyone,
today I would like to present you my Easter cards. Yes, I know I am a little bit late :-)
Still I would like to present you my cards. I had so much fun creating them. 
I missed all the colours :-) Looking forward the spring time so much. 

Prajem vám všetkým krásny deň,
chcela by som vám predstaviť moje veľkonočné pohľadnice. Áno viem, že je trošku neskoro, ale posledný deň sviatkov ešte stíham :-) 
Ich tvorenie som si užívala naplno. Po zime sa neviem nabažiť farieb.
 
 I used the most  stamp set by Artemio. It´s build up stamp set with so many variations. Great opportunity to use all colours of my ink pads. 

Vo väčšine prípadov som využila pečiatky od firmy Artemio. Jedná sa o pečiatky typu build-up stamp set - pomocou pečiatok si ľahko vytvoríte scény a jedinečné obrázky. Pri tvorení som znova "prevetrala" zbierku farebných pečiatok.  
 
I like the technique masking so much. It´s so easy and effective ... love the outcome

Milujem techniku maskovania - taká jednoduchá a pritom taká efektívna ... s výsledkom som veľmi spokojná.  












I don´t have egg shape dies yet but it´s pretty easy to cut it out. 

Zatiaľ nemám vyrezávacie šablóny v tvare vajíčka, ale je to jednoduchý tvar na vystrihnutie.








I printed the egg shape in big and small sizes and use it as a template ... handmade stencil :-) 

Vytlačila som si tvar vajíčka vo veľkej aj malej verzii a využila ich ako šablónu ... handmade šablónu 





And here are the final results : 
A tu sú pohľadnice, ktoré sa mi podarilo vytvoriť: 








This one is unsual - the combination of kraft cardstock and white pigment ink. I bought the little ink pads by Hero Arts and tested out the  Unicorn White Pigment Ink by Hero Arts. It´s awesome.  I have created little spring scene using stamp sets by Viva Decor. 

Táto pohľadnica je nezvyčajná - kombinácia hnedého papiera tzv. kraft cardstock a bielej pigmentovej podušky. Kúpila som si malé pečiatkové podušky a chcela som vyskúšať Unicorn White Pigment Ink od Hero Arts. O tejto poduške som počula veľa a som rada, že som si ju mohla vyskúšať. Je skvelá.  S výsledkom som nadmieru spokojná. Vytvorila som si malú jarnú scénu použitím pečiatok od Viva Decor.






I needed colours and wanted to taste my new goodies :
- little wood veneers presenting little eggs
- new colours of Zing embossing powders by American Crafts
... perfect start for creating and testing :-) 


Potrebovala som farby a chcela som si vyskúšať nové veci, ktoré som si nakúpila:
- malé lepenkové výrezy v tvare malých vajíčok
- nové farby Zing embosovacích púdrov od Americn Crafts
... perfektný začiatok pre tvorenie a testovanie :-)


 
I hope you like my Easter cards and had a wonderful Easter holidays with your family and friends. 

Dúfam, že sa vám moje veľkonočné pohľadnice páčili a strávili ste krásne veľkonočné sviatky v kruhu svojej rodiny a priateľov.



2 comments:

  1. krasne pohladnice, jedna krajsia ako druha..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem. som rada, že sa vám páčia :-)

      Delete