Wednesday, September 9, 2015

DIY foam dot stamps + great summer color combo + VIDEO




Hello everyone, 

I have a new video for you.
You can create clean and simple style card and make your own stamps from craft foam.
Very easy with great impact . 

Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes som si pre vás pripravila ďalšie video.
Môžete si vytvoriť pohľadnicu v štýle clean and simple a
zároveň si vytvoriť vlastné pečiatky z machovej gumy.
Vo svete sa to volá rôzne - craft / funky foam.
U nás sa to volá mäkká penová guma alebo machová guma.


My favorite color combination of inks for summer cards is:
* My Favorite Things Ink - Spearmint
* My Favorite Things Ink - Bubble Gum
* Hero Arts Shadow Ink - Soft Pool
* Hero Arts Shadow Ink - Tide Pool
* Hero Arts Neon Pink
* Hero Arts Neon Yellow
Sorry, I am not ready for the autumn yet :-)

Pretože ešte nie som pripravená na jeseň,
tak by som vám chcela ukázať moju
najobľúbenejšiu kombináciu letných farieb.

 
I wanted to mention the holographic embossing powders once again. Here are the possibilities:
* holographic embossing powder by Artemio
* sparkle embossing powder by Hero Arts - link
* holographic embossing powder by Ranger - link


Takisto by som chcela venovať viac pozornosti holografickým embosovacím práškom.
Existuje niekoľko možností, z ktorých si môžete vybrať.





And now let´s watch the video :-) 

Teraz si už konečne pozrime video :-)
 





If you like it, please give me a thumbs up. 
And don´t forget to write me your favorite summer color combination. 
Have an amazing day. 

Ak sa vám páčilo, prosím dajte mi lajk.
A nezabudnite mi napísať vašu obľúbenú letnú farebnú kombináciu.
Rada sa nechám inšpirovať.
Prajem krásny zvyšok dňa.



No comments:

Post a Comment