Tuesday, May 12, 2015

First card created according to sketch



Hello everyone,
I´d like to present you my first card I have created according to sketch.
It´s sketch No.120 published on the website called CAS(e) this sketch.

Prajem Vám všetkým krásny deň,
dnes by som vám chcela prezentovať pohľadnicu, ktorú som vytvorila na základe sketchu/ návrhu. Bola to moja premiéra, lebo väčšinou sa nechám viesť mojou aktuálnou náladou a pocitom. Tento krát som však neodolala :-)
Je to sketch č.120 zverejnený na stránke nazvanej CAS(e)this sketch.




Unfortunately I didn´t have enough time to enter the competition and publish it on time. Never mind. Next time I´ll try harder to manage it on time :-)


Bohužiaľ som nestihla zverejniť moju pohľadnicu načas. Nevadí. Nabudúce sa budem snažiť viac :-)


I like the outcome and wanted to share it with you. I tested my new Ecoline liquid water colours.

Výsledok sa mi však páči a chcela som vám ho ukázať. Testovala som nové Ecoline tekuté akvarelové farby.



Thanks for stopping by. See you here next time :-)

Ďakujem, že ste sa u mňa zastavili :-)
 

No comments:

Post a Comment