Thursday, February 5, 2015

Bee mine



Hello, 

I would like to present you my series of cards.
I couldn´t wait to create some funny cards. 


Prajem krásny deň,

dnes by som vám chcela predstaviť sériu mojich pohľadníc. Nevedela som sa dočkať kým vytvorím tieto vtipné pohľadnice.
 



This stamp set by Lawn Fawn is amazing.
I love the game with the words .. bee mine in combination with the cute little bee. 


Tento set pečiatok od firmy Lawn Fawn je perfektný. Je aj veľmi vtipný.  Buď môj sa po anglicky povie Be mine, ale oni skombinovali tento set s malou milou včielkou. Včela sa povie Bee ... a tak pozmenili original na Bee mine ... :-)
 

  
I wanted to use my stamping mask paper by Inkadinkado. It works great. This is really safe release and it didn´t damaged my paper so I am very happy. 


Takisto som konečne chcela vyskúšať maskovací papier od Inkadinkado. Funguje skvelo. Konečne páska, ktorá netrhá papier a zároveň vydrží prilepená, keď sa rozhodnete pridať farbu. Som šťastná :-)
 

And here are my Valentine´s Card called Bee mine :-)  


A tu sú moje Valentínske pohľadnice nazvané Bee mine :-) 






Hope you like them as much as I do. 

Dúfam, že sa vám páčia rovnako ako mne.
 

No comments:

Post a Comment