Thursday, August 6, 2015

Workshop with Paige Evans and scrapbooking inspiration



Hello everyone,

today I´d like to share with you few photos + memories + projects connected with worshop organised by Paperoamo this April. Can´t believe the time passes by so quickly.
It was a pleasure to meet Paige Evans. 
She is lovely and sooo talented. I can´t recommend enough to participate in any of her workshops. I was ( still am :)) struggling with patterns ... Don´t get me wrong I LOVE PATTERNS and patterned papers but I hardly use them on my projects so I just  had to go there :)
You can read Paige´s blog about the workshop HERE.
And if you want some inspiration, visit her Pinerest board called Paige´s Page - incredible amount of colours and inspiration !!!


Krásny deň všetkým,
dnes by som sa s vami chcela podeliť o zážitky + fotky + projekty
 spojené s workshopom zorganizovaným Paperoamo v Apríli (Praha 2015).
Bola som poctená stretnúť sa naživo s Paige Evans.
Je veľmi milá a neskutočne talentovaná.
 Ak niekedy budete mať možnosť,
určite sa zúčastnite niektorého z jej worskopov.
Momentálne býva so svojou rodinou v Nemecku a
poletuje po Európe kade tade , takže šanca je celkom veľká ;)
 Milujem vzory a papierové kolekcie,
ale málokedy ich  používam na svojich projektoch.
Bola to jednoducho moja povinnosť ísť na ten workshop :)
Paigein príspevok o tejto udalosti si môžete prečítať TU.
A ak by ste chceli načerpať inšpiráciu, tak navštívte jej Pinterest -
 neuveríte kým neuvidíte. Neskutočná nádielka farieb,
vzorov a inšpirácie. Jedným slovom úžasné.  


 We worked with this awesome pack of goodies + plus we got a lot of gifts by Paperoamo

V cene kurzu bol aj tento neskutočný balíček prvotriedneho materiálu
+ dostali sme kopu darčekov aj od dievčat z Paperoma.





Here are some pictures from the workshop 

Zopár fotiek ako to na kurze vyzeralo
 






This is the first layout I have created during the course in the morning. 

Toto je prvý layout, ktorý som na kurze vytvorila.




And this is the second one 

A toto je druhý, tzv. poobedňajší :)




I couldn´t resist to take a photo with Paige. 

Neodolala som a tiež som sa s Paige odfotila.




Back at home I was so inspired to make and try new things I have learned during the workshops. With tons of material I have left, it was easy and real pleasure :-)



Keď som sa vrátila domov, doslova som cítila tú inšpiráciu a
 chuť skúšať & vytvárať nové veci, ktoré som sa naučila.
Z kurzu sa mi zvýšila asi tona materiálu, takže to bolo
nielen potešenie, ale bolo to aj neskutočne ľahké :)





***
 




***



***



***





Thank you girls for a wonderful day. 
Can´t wait to see you soon :)

Dievčatá ďakujem za úžasne strávený deň.
Teším sa na skoré stretnutie :)




No comments:

Post a Comment