Monday, August 3, 2015

Circle Challenge

Hello everyone,
I would like to share with you a scrapbooking layout created for Paperoamo.
It was my responsibility to create the challenge ... not easy ...but I have enjoyed creating this layout very much.
The aim or the obligatory task for this challenge was to create layout/card/PL/mixed-media using the circle photo.  I wanted to challenge girls using  unconventional shape of the main object used for the project.


Krásny deň  všetkým,
dnes by som vám chcela predstaviť stránku,
ktorú som vytvorila v rámci MájovejChallenge na Paperoamo.
Všetky stránky sa odvíjajú od štvorcového základu a
naše fotky sú viac menej obdĺžniky, a tak mi napadlo urobiť malú zmenu.
Čo keby bola fotka v tvare kruhu ?
A tak vzniklo zadanie pre májovú challenge :-)
Mojím cieľom bolo, aby sme spoločne vyskúšali niečo nové.
Možno sa to nezdá, ale okrúhla fotka vás prinúti myslieť
pri skladaní vášho layoutu trošku inak ako ste zvyknutí.  
Podmienkou bolo, aby  fotka ( hlavná časť projektu ) bola v tvare kruhu a
cieľom bolo použiť čo najviac ozdôb v tvare kruhu a
na projekt dostať toľko bodiek a kruhov koľko sa len dá :-)
 



This is the result I have created. 

Toto je výsledok, ktorý som vytvorila.
 



Here are some close-ups:



Pridávam ešte niekoľko detailov projektu:
 







The most important part of this post is to check out the projects created for this challenge :-)



Najdôležitejšou časťou tohto príspevku je 
pozrieť si projekty vytvorené pre túto challenge :)
 




I knew the final projects will be excellent, but I was so pleasently surprised ... so many talented crafters and so much inspiration. I love every single project created for this challenge.
click to see the post 


Vedela som, že dievčatá vytvoria niečo úžané,
ale napriek tomu som bola veľmi prekvapená ...
toľko talentovaných ľudí a toľko inšpirácie
na jednom mieste sa len tak ľahko nevidí.
Podľa mňa bol víťaz každý jeden projekt,
ktorý bol prihlásený do tejto challenge.

 


Aren´t they amazing ? :-)
Thanks for stopping by



Úžasné, však ?!!! :-)

Ďakujem , že ste sa dnes u mňa zastavili.
 





No comments:

Post a Comment